Papoušek

18. prosince 2014 v 18:03 | já |  Popisy na háčkované modely
Pro dceřinu kamarádku jsem narychlo uháčkovala papoška podle obrázku.Tak sna d se bude líbit.

Přesný návod bohužel nemohu nabídnout,háčkovala jsem narychlo a silně nachlazená,takže žádne poznámky nemám.
Nejdříve jsem si uháčkovala tělo a to tak,že jsem si do stahovacího kroužku uháčkovala 8 krátkých sloupků, v dalších řadách jsem rozšířila.Poté jsem háčkovala rovně do potřebné výšky,nyní jsem ujímala oka=krk ve 3 řadách,poté jsem oka znovu přidala a uháčkovala hlavu.Nahoře jsem při ujímání - ukončování hlavičky ještě uháčkovala 3 brka - obháčkovcaný řetízek.Vyplnila jsem vatou.
Poté jsem uháčkovala křídla:
10 řetízkových ok do kruhu,uháčkovat dokola do potřebné výšky poté z jedné strany ujímat,tak aby nám vzniklo zešikmení.Nyní jsem háčkovala žlutá peříčka tak,že jsem obháčkovala krátkými sloupky řetízky o 10 okách,celkem 7 pírek a ještě jsem jednotlivá pírka k sobě vždy přiháčkovala.Poté jsem uháčkovala na stejných místech modrá pírka stejně jen řetízky byli 13 ok a obháčkovala jsem 2x.Celkem 8 pírek první pírko jsem uháčkovala nad sešikmením.
Druhé křídlo je háčkované stejně jen jsem začala háčkovat na druhé straně NE u sešikmení a to proto aby mi pírka směřovala stejným směrem dovnitř.
Tunýlky jsem lehce vyplnila vatou a přišila kousek k tělu našikmo.
Poté uháčkujete ocas,celkem 20 řetízkových ok spojit do kroužku uháčkovat kolik chcete řad,na polovině uháčkovat pírka - obháčkované řetízky o 10 okách a poté znovu háčkovat asi 2 řady a uháčkovat jinou barvou další pírka o 14 řetízkových okách,háčkovat dokola do potřebné výšky a pak z obou stran ujímat aby vznikla uprostřed špička.Lehce vyplnit vatou.
Uháčkovat velká bílá kolečka a malá černá kolečka,přišít na hlavu nejříve bílá kola a poté na ně černá,která jsou ještě vycpaná vatou a vyšila jsem bílou přízí V.
Nony:
Uháčkovala jsem si nejprve 6 řetízkových ok do stahovacího kroužku a pak stále dokola krátké sloupky do příslušné výšky,
celkem6 pařátků.Poté háčkujeme přes jeden pařátek,přiháčkujeme druhý pařátek a nakonec do prostřed mezi dva pařátky přiháčkujeme třetí pařátek,poté háčkujeme kousek dokola.Vyplníme jednotlivé pařátky vatou a vytvarujeme.
Nyní obháčkujeme asi 4 řady barvou těla a pár ok přidáme,vyplníme a přišijeme k tělu.
Takto uháčkujeme i druhou nohu.
Zobák:
6 řetízkových ok do kroužku
6 krátkých sloupků,9 krátkých sloupků,12 krátkých sloupků,12 krátkých sloupků,15 krátkých sloupků,15 krátkých sloupků,11 krátkých sloupků,8 krátkých sloupků,4 krátké sloupky a ukončit.Vycpat vatou,vytvarovat a přišít mezi oči.

Doufám,že popis bude stačit.
Přeji příjemnou práci Gábi

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lucie Lucie | Web | 18. prosince 2014 v 18:17 | Reagovat

Je to velmi roztomilé=o)

2 D. D. | Web | 29. prosince 2014 v 10:55 | Reagovat

Tak to je velmi krásné ;) Vážně skvělá práce, jste šikovná

3 gabi v piči gabi v piči | 15. února 2015 v 21:43 | Reagovat

Je to sračka jako celý tento WEB!!!!!

4 Saginka Saginka | 10. března 2015 v 11:37 | Reagovat

Moc hezké nápady :) šikulka

5 SergiooY SergiooY | E-mail | 16. ledna 2017 v 20:39 | Reagovat

I found this page on 15th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

6 FelixP FelixP | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 14:14 | Reagovat

Čekám na nový zajímavý článek na svém blogu